Amalan Baik Dalam Ssdm

Anugerah amalan baik ssdm february 11 2019 february 11 2019 blog author guru guru di sekolah menjadi pendorong dan memuat naik amalan baik yang ditonjolkan murid ke dalam sistem ssdm. Sistem ssdm v2 0 ini merupakan penambahbaikan system ssdm sedia ada.

Program Amalan Baik

Tujuan perubahan ssdm 1.

Amalan baik dalam ssdm. Berkongsi pengalaman menjadi seorang cikgu. Untuk pengetahuan pihak ybhg. Fitur pada google spreadsheet.

Contoh amalan baik adalah memungut sampah di dalam kelas membantu rakan dalam kesusahan membersihakn dan mengemas meja guru dan banyak lagi. Siri kali ini tutorial bagaimana merekod amalan baik ssdm. Semoga video ini membantu para guru.

Amaaln baik juga akan direkodkan ke dalam ssdm. Perekodan amalan baik murid penjanaan status sahsiah setiap murid serta penjanaan surat bagi hukuman yang dikenakan ke atas murid. Penambahbaikan sistem ssdm yang lama.

Hasil kajian dan maklum balas guru guru ssdm telah diwujudkan dengan mengambil kira amalan baik dilakukan pelajar juga akan direkodkan untuk dimasukkan ke dalam sistem. Sistem ini mementingkan amalan baik sebagai usaha menggalakkan amalan nilai nilai murni dalam kalangan murid murid yang bakal mencorakkan negara pada masa hadapan. Perekodan amalan baik dan sahsiah murid.

Ssdm iaitu satu sistem yang dibangunkan oleh kpm dalam usaha meningkatkan sahsiah murid dengan kerjasama di semua peringkat sama ada di sekolah atau di jabatan. Untuk terus ke ssdm 2 0 anda boleh terus ke lama web ssdm 2 0 maklumat lanjut ssdm 2 0 online mempunyai ciri. Membantu pihak sekolah dalam pengurusan disiplin supaya lebih mantap dan sistematik.

Perubahan sistem ini sangat penting dalam usaha menjadikan amalan baik sebagai elemen dalam pembentukan sahsiah diri pelajar untuk memacu ke arah kecemerlangan budi pekerti. Dato tuan perekodan salah laku dan amalan baik di dalam ssdm kepada murid memberi kesan secara langsung kepada status sahsiah. Melalui data yang dianalisis menggunakan e sahsiah proses untuk melapor data ke dalam ssdm menjadi lebih mudah.

Bagaimana cara akses ssdm 2 0 online. Dengan wujudnya ssdm kita dapat membentuk sahsiah diri pelajar dengan baik untuk melahirkan rakat yang tinggi budi pekerti di masa akan datang. Surat amaran boleh dijana melalui sistem ini bermakna ia lebih mudah hanya print sahaja.

Pengisian amalan baik di dalam sistem sahsiah diri murid ssdm january 22 2020 mohammad azizy saad uncategorized cara untuk mengisi amalan baik pertolongan bantuan murid kpd guru dlm sistem sahsiah diri murid ssdm caranya adalah seperti yg berikut.

Contoh Keterangan Kes Salah Laku Murid

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Tujuan Perubahan Ssdm Ssdm Merupakan Singkatan Kepada Sistem Sahsiah Diri Murid Merupakan Penambahbaikan

Pengurusan Disiplin Sempas Sistem Sahsiah Diri Murid Ssdm 2 0

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

Maklumat Amalan Baik Dan Kesalahan Ssdm

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Amalan Baik Ssdm Pages 1 20 Text Version Anyflip

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Contoh Contoh Ssdm

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Sistem Sahsiah Disiplin Murid Versi 2 0 Log In Guru Kaunseling Untuk Intervensi

Amalan Baik Ssdm Docx

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

Ringkasan Salah Laku Dalam Ssdm

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

2019 Ssdm Program Amalan Baik Sjkc Merlimau Melaka Pages 1 50 Text Version Anyflip


Artikel Selanjutnya Artikel Sebelumnya
Post Terkait :
amalan baik dalam ssdm,contoh amalan baik dalam ssdm,contoh keterangan amalan baik dalam ssdm,senarai amalan baik dalam ssdm