Contoh Amalan Baik Dalam Ssdm

Bagaimana cara akses ssdm 2 0 online. Sistem sahsiah diri murid ssdm vesion 2 0 pengenalan.

Pdf Sikap Dan Amalan Murid Sekolah Rendah Dalam Konsep Lestari

Anugerah diberikan pada setiap akhir bulan kepada murid dengan.

Contoh amalan baik dalam ssdm. Tulisan kami kali ini akan seputar beberapa contoh akhlak yang baik didalam kehidupan sehari hari yang bisa kita aplikasikan. Sistem ssdm v2 0 ini merupakan penambahbaikan system ssdm sedia ada. Membantu melaksanakan kerja kerja lanskap taman 5.

Perekodan amalan baik dan sahsiah murid. Papar kes 5 klik. Taipkan keterangan amalan baik yang mengandungi maklumat ringkas berkaitan 7.

Sukarela membantu guru 3. Nama amalan baik 1. Masukkan nama murid no ic 4 klik.

Tambah amalan baik 6 isikan segala butiran. Sukarela melaporkan kes salah laku 4. Pilih amalan baik 3.

Membersih kawasan bilik khas 7. Sistem ini mementingkan amalan baik sebagai usaha menggalakkan amalan nilai nilai murni dalam kalangan murid murid yang bakal mencorakkan negara pada masa hadapan. Amaaln baik juga akan direkodkan ke dalam ssdm.

Menzahirkan mana mana amalan baik 2. Antara contoh amalan baik adalah memberi salam membantu guru dan rakan rakan dalam pelbagai aspek. Ianya dilihat pada beberapa pencapaian iaitu akademik kokurikulum dan sumbangan sekolah tersebut kepada sekolah sekolah berdekatannya.

Cara untuk mengisi amalan baik pertolongan bantuan murid kpd guru dlm sistem sahsiah diri murid ssdm caranya adalah seperti yg berikut. Guru guru yang berperanan sebagai guru kelas perlu merekodkan ketidakhadiran ponteng sekolah ke dalam sistem. Contoh amalan baik adalah memungut sampah di dalam kelas membantu rakan dalam kesusahan membersihakn dan mengemas meja guru dan banyak lagi.

Surat amaran boleh dijana melalui sistem ini bermakna ia lebih mudah hanya print sahaja. Untuk terus ke ssdm 2 0 anda boleh terus ke lama web ssdm 2 0 maklumat lanjut ssdm 2 0 online mempunyai ciri. Anugerah amalan baik ssdm adalah sebahagian daripada program pembentukan sahsiah murid yang dijalankan di sekolah.

Dalam integritas mencakup kecerdasan moral dan wawasan self insight meliputi pengetahuan diri dan refleksi atas pengendalian untuk dirinya sendiri. Membantu mengemas menyusun atur bilik bilik khas 6. Amalan terbaik bagi sesuatu sekolah telah dilaksanakan oleh kementerian iaitu mewujudkan sekolah kluster kecemerlangan skk dan sekolah berprestasi tinggi sbt.

Amalan terbaik di sekolah dapat dikenal pasti melalui pencapaian sekolah itu sendiri. Klik tambah amalan baik 2. Siapa yang mau selalu berbuat kebaikan.

Klik simpan untuk menyimpan rekod. Menyertai aktiviti aktiviti luar di bawah bimbingan dan kaunseling. Kalau saya sih mau banget sumber gambar ini kami peroleh dari situs.

Dispxea2220 3 cari maklumat murid. Semoga dengan wasilah ini kita semakin mudah dalam melakukan berbagai macam amalan kebaikan dimanapun kapanpun dan dalam konsisi apapun. Pilih guru pelapor 8.

Guru guru di sekolah menjadi pendorong dan memuat naik amalan baik yang ditonjolkan murid ke dalam sistem ssdm. Dari penjelasan atas beragam contoh diatas setidakanya dapatlah dikatakan bahwa sejatinya integritas memiliki fungsi fungsi yang meliputi fungsi kognitif dan fungsi afektif.

Nota Pengurusan Dan Pembelajaran Murid Kps 3014 Bab 9 Pengurusan Disiplin

Rqxt Pages 51 70 Flip Pdf Download Fliphtml5

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Estagkita Kapsul 2020 2022 Pages 51 100 Flip Pdf Download Fliphtml5

Sistem Sahsiah Diri Murid Ppt Download

Ssdm V2 0

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

Anugerah Amalan Baik Ssdm Pancawarna Smk Tinggi Klang

2019 Ssdm Program Amalan Baik Sjkc Merlimau Melaka Pages 1 50 Text Version Anyflip

Amalan Baik Ssdm

Ringkasan Salah Laku Dalam Ssdm

Contoh Contoh Ssdm

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Sistem Sahsiah Disiplin Murid Versi 2 0 Log In Guru Kaunseling Untuk Intervensi

Kaunselor Nurhaiza Che Mat Amalan Terbaik Disiplin Kebangsaan 2017

Https Www Ppdjb Edu My V3 Muatturun Scan0078 Pdf

Contoh Keterangan Kes Salah Laku Murid

Minit Curai Mesyuarat Hem Bil 2 2018 Pages 1 5 Text Version Anyflip


Artikel Selanjutnya Artikel Sebelumnya
Post Terkait :
contoh amalan baik dalam ssdm,contoh keterangan amalan baik dalam ssdm